مرحله 3: تماس با سناتورهای ایالات متحده

تماس با سناتورهای ایالات متحده گام مهمی در روند قانون گذاری است و راه های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. در اینجا 34 نکته برای تماس با سناتورها وجود دارد که با فرمت پررنگ ارائه شده است:

1. از فرم تماس رسمی در وب سایت سناتور

استفاده کنید
اکثر سناتورهای ایالات متحده یک وب سایت رسمی دارند که شامل یک فرم تماس است که می‌توانید پیام ارسال کنید. می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت سناتور و جستجوی پیوند یا برگه با عنوان «تماس» یا «تماس با ما»، فرم تماس را پیدا کنید.

2. با دفتر سناتور

تماس بگیرید
همچنین می‌توانید با سناتور خود با دفتر آنها تماس بگیرید. هر سناتور دارای یک دفتر اصلی و چندین دفتر منطقه ای است که در سراسر ایالت خود واقع شده اند. می‌توانید اطلاعات تماس دفاتر سناتور خود را در وب سایت آنها یا با استفاده از وب سایت سنا بیابید.

3. نامه بنویسید

اگر ترجیح می دهید به صورت کتبی ارتباط برقرار کنید، می‌توانید نامه ای به سناتور خود بنویسید. می‌توانید آدرس دفتر سناتور خود را در وب سایت آنها یا با استفاده از وب سایت سنا پیدا کنید.

4. از رسانه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی

استفاده کنید
بسیاری از سناتورها دارای حساب‌های رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر یا فیس‌بوک هستند که می‌توانید در آن‌ها پیام ارسال کنید یا درباره یک پست نظر دهید. به خاطر داشته باشید که رسانه های اجتماعی یک انجمن عمومی هستند، بنابراین در ارتباطات خود محترمانه و حرفه ای باشید.

5. در جلسه تالار شهر شرکت کنید

بسیاری از سناتورها جلسات تالار شهر را در ایالت خود برگزار می کنند، جایی که با رای دهندگان ملاقات می کنند و به سؤالات پاسخ می دهند. این جلسات فرصت بسیار خوبی برای صحبت با سناتور خود است.

6. به یک کنفرانس تلفنی تشکیل دهنده بپیوندید

برخی از سناتورها تماس‌های کنفرانسی تشکیل می‌دهند، جایی که می‌توانید با سناتور و سایر نمایندگان از طریق تلفن صحبت کنید. این تماس ها معمولاً برای بحث در مورد موضوعات یا قوانین خاص برگزار می شود.

7. از یک دفتر خدمات تشکیل دهنده

استفاده کنید
اگر مشکل یا مشکل خاصی دارید، ممکن است بتوانید از دفتر خدمات مؤسسه سناتور خود کمک بگیرید. این دفاتر توسط افراد حرفه‌ای تشکیل می‌شوند که می‌توانند در مورد طیف وسیعی از مسائل مانند مهاجرت، مزایای جانبازان و تامین اجتماعی کمک کنند.

8. با دفتر ایالتی سناتور

تماس بگیرید
اگر در ایالتی با یک سناتور ایالات متحده زندگی می کنید، می‌توانید برای کمک با دفتر ایالتی سناتور تماس بگیرید. دفتر ایالتی می‌تواند اطلاعاتی در مورد برنامه سناتور ارائه دهد و همچنین به شما کمک کند تا با سناتور یا کارکنان آنها در تماس باشید.

9. از فرم تماس در یک وب سایت شخص ثالث

استفاده کنید
چندین وب سایت شخص ثالث وجود دارد که به شما امکان می دهد به راحتی با سناتور خود تماس بگیرید. این وب سایت ها اغلب فرمی را ارائه می دهند که می‌توانید نام، آدرس و پیام خود را وارد کنید و سپس آن را به دفتر سناتور ارسال کنید.

10. از یک دادخواست

حقوق

استفاده کنید
اگر به موضوع خاصی علاقه دارید، ممکن است بخواهید برای نشان دادن حمایت خود، یک دادخواست شروع کنید. می‌توانید از یک وب سایت دادخواست استفاده کنید یا درخواست کاغذی خود را ایجاد کنید و امضا جمع آوری کنید. هنگامی که به اندازه کافی امضا دارید، می‌توانید طومار را به سناتور خود ارائه دهید.

11. از یک گروه حمایتی

استفاده کنید
گروه‌های حمایتی زیادی وجود دارند که در موضوعات خاصی مانند آموزش، مراقبت‌های بهداشتی یا محیط‌زیست تخصص دارند. این گروه ها اغلب منابع و اطلاعاتی دارند که می‌تواند به شما کمک کند با سناتور خود تماس بگیرید و صدای خود را به گوش دیگران برسانید.

12. از یک لابیست

استفاده کنید
اگر عضو یک انجمن صنفی یا سازمان دیگری هستید، ممکن است بتوانید از یک لابیست برای تماس با سناتور خود استفاده کنید. لابیست ها حرفه ای هستند که از طرف مشتریان خود برای تأثیرگذاری بر سیاست های دولت کار می کنند.

13. از یک مدافع تشکیل دهنده

استفاده کنید
برخی از سناتورها مدافعان تشکیل دهنده ای دارند که میتوانند به شما کمک کنند روند قانونگذاری را طی کنید و پیام خود را به گوش دیگران برسانید. این مدافعان اغلب کارکنانی هستند که در یک موضوع یا حوزه تخصصی خاص تخصص دارند.

14. از کارکنان سناتور

استفاده کنید
هر سناتور دارای کارکنانی از متخصصان است که میتوانند در مورد طیف وسیعی از مسائل به شما کمک کنند. می‌توانید اطلاعات تماس کارکنان سناتور را در وب سایت آنها یا با استفاده از وب سایت سنا بیابید.

15. از کمیته سناتور

استفاده کنید
هر سناتور در یک یا چند کمیته که مسئول نظارت بر حوزه های خاص دولت هستند، خدمت می کند. می‌توانید با کمیته سناتور تماس بگیرید تا در مورد کار آنها اطلاعات کسب کنید و نظرات خود را در مورد یک موضوع خاص بیان کنید.

16. از یک گروه سناتور

استفاده کنید
سناتورها اغلب به گروه‌هایی می‌پیوندند که گروه‌هایی از سناتورها هستند که منافع یا هدف مشترکی دارند. می‌توانید با گروه سناتورها تماس بگیرید تا در مورد کار آنها اطلاعات کسب کنید و نظرات خود را در مورد یک موضوع خاص بیان کنید.

17. از رهبری سناتور

استفاده کنید
هر سناتور دارای کارکنان رهبری است که مسئول مدیریت برنامه سناتور و همچنین هماهنگی کار آنها بر روی قوانینو مسائل دیگر می‌توانید با کارکنان رهبری سناتور تماس بگیرید تا در مورد کار آنها اطلاعات کسب کنید و نظرات خود را در مورد یک موضوع خاص بیان کنید.

18. از هیئت ایالتی سناتور

استفاده کنید
اگر در ایالتی زندگی می کنید که سناتورهای متعددی دارد، می‌توانید با هیئت ایالتی تماس بگیرید تا در مورد کار آنها اطلاعات کسب کنید و نظرات خود را در مورد یک موضوع خاص بیان کنید. هیئت ایالتی از تمام سناتورهای ایالت شما تشکیل شده است.

19. از دفتر محلی سناتور

استفاده کنید
بسیاری از سناتورها دفاتر محلی در ایالت خود دارند که می‌توانید در مورد کار آنها اطلاعات کسب کنید و نظرات خود را در مورد یک موضوع خاص بیان کنید. این دفاتر معمولاً توسط افراد حرفه‌ای تشکیل می‌شوند که می‌توانند در طیف وسیعی از مسائل کمک کنند.

20. از وب سایت سناتور

استفاده کنید
هر سناتور دارای یک وب سایت است که اطلاعات مربوط به کار آنها و همچنین اطلاعات تماس دفتر آنها را ارائه می دهد. می‌توانید از وب‌سایت برای یافتن اطلاعات تماس سناتور و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کار و مواضع آنها در مورد مسائل استفاده کنید.

21. از رسانه های اجتماعی سناتور

استفاده کنید
بسیاری از سناتورها حساب‌های رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر یا فیس‌بوک دارند که در آن به‌روزرسانی‌های کار خود را ارسال می‌کنند و به رأی‌دهندگان پاسخ می‌دهند. شما می‌توانید از رسانه های اجتماعی برای ارتباط با سناتور خود و بیان نظرات خود در مورد یک موضوع خاص استفاده کنید.

22. از خبرنامه ایمیل سناتور

استفاده کنید
بسیاری از سناتورها خبرنامه های ایمیلی را برای رای دهندگان خود ارسال می کنند که اطلاعاتی در مورد کار و رویدادهای آینده آنها ارائه می دهد. می‌توانید از خبرنامه برای ارتباط با سناتور خود و بیان نظرات خود در مورد یک موضوع خاص استفاده کنید.

23. از پیام متنی سناتور

استفاده کنید
برخی از سناتورها پیام های متنی را به عنوان راهی برای برقراری ارتباط با رای دهندگان پیشنهاد می کنند. شما می‌توانید از پیام های متنی برای ارتباط با سناتور خود و بیان نظرات خود در مورد یک موضوع خاص استفاده کنید.

24. از برنامه تلفن سناتور

استفاده کنید
برخی از سناتورها برنامه های تلفنی دارند که به شما امکان می دهد با آنها تماس بگیرید و اطلاعات مربوط به کار آنها را دریافت کنید. می‌توانید از این برنامه برای ارتباط با سناتور خود و بیان نظرات خود در مورد یک موضوع خاص استفاده کنید.

25. از چت آنلاین سناتور

استفاده کنید
برخی از سناتورها چت آنلاین را به عنوان راهی برای برقراری ارتباط با رای دهندگان ارائه می دهند. شما می‌توانید از چت آنلاین برای ارتباط با سناتور خود و بیان نظرات خود در مورد یک موضوع خاص استفاده کنید.

26. از سالن مجازی شهر سناتور

استفاده کنید
برخی از سناتورها سالن‌های شهری مجازی برگزار می‌کنند، جایی که می‌توانید در یک کنفرانس ویدیویی زنده با سناتور و سایر نمایندگان شرکت کنید. شما می‌توانید از تالار مجازی شهر برای طرح سوال و بیان دیدگاه خود در مورد یک موضوع خاص استفاده کنید.

27. از تالار تلفن سناتور

استفاده کنید
برخی از سناتورها تالارهای تلفنی برگزار می‌کنند که می‌توانید در یک کنفرانس زنده با سناتور و سایر نمایندگان شرکت کنید. شما می‌توانید از تالار تلفن برای طرح سوال و بیان دیدگاه خود در مورد یک موضوع خاص استفاده کنید.

28. از تالار شهر حضوری سناتور

استفاده کنید
برخی از سناتورها تالارهای شهر را به صورت حضوری برگزار می کنند، که در آن می‌توانید شخصاً با سناتور و سایر رای دهندگان صحبت کنید. شما می‌توانید از تالار شهر حضوری برای پرسیدن سوال و بیان دیدگاه خود در مورد یک موضوع خاص استفاده کنید.

29. از نظرسنجی تشکیل دهنده سناتور

استفاده کنید
برخی از سناتورها نظرسنجی‌هایی را برای جمع‌آوری بازخورد از رای دهندگان خود انجام می‌دهند. شما می‌توانید از نظرسنجی برای بیان دیدگاه های خود در مورد یک موضوع خاص و کسب اطلاعات در مورد کار سناتور استفاده کنید.

30. از انجمن آنلاین سناتور

استفاده کنید
برخی از سناتورها تالارهای گفتگوی آنلاین دارند که در آن می‌توانید سوالات خود را مطرح کنید و نظرات خود را در مورد یک موضوع خاص بیان کنید. می‌توانید از تالار گفتمان آنلاین برای دریافت اطلاعات در مورد کار سناتور و تعامل با سایر مؤسسات استفاده کنید.

31. از وبلاگ سناتور

استفاده کنید
برخی از سناتورها وبلاگ هایی دارند که در آن به روزرسانی های مربوط به کار خود را ارسال می کنند و نظرات خود را در مورد مسائل به اشتراک می گذارند. می‌توانید از وبلاگ برای دریافت اطلاعات در مورد کار سناتور و بیان نظرات خود در مورد یک موضوع خاص استفاده کنید.

32. از پادکست سناتور

استفاده کنید
برخی از سناتورها پادکست هایی دارند که در آن در مورد کار و مسائل روز خود بحث می کنند. می‌توانید از پادکست برای دریافت اطلاعات در مورد کار سناتور و بیان نظرات خود در مورد یک موضوع خاص استفاده کنید.

33. از کانال یوتیوب سناتور

استفاده کنید
برخی از سناتورها کانال‌هایی در یوتیوب دارند که در آن ویدیوهایی را در مورد کار و مسائل روز خود پست می‌کنند. می‌توانید از کانال یوتیوب برای دریافت اطلاعات در مورد کار سناتور و بیان نظرات خود در مورد یک موضوع خاص استفاده کنید.

34. از گروه های رسانه های اجتماعی سناتور

استفاده کنید
برخی از سناتورها گروه‌های رسانه‌های اجتماعی دارند که در آن درباره مسائل بحث می‌کنند و با رای دهندگان درگیر می‌شوند. شما می‌توانید از گروه رسانه های اجتماعی برای دریافت اطلاعات در مورد کار سناتور و بیان نظرات خود در مورد یک موضوع خاص استفاده کنید.

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...